مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 آبان 1402 ساعت 15:152023-11-03سياسي

قتل عام کودکان و زنان اوج زبونی و شکست صهیونیست ها است


بمباران و قتل عام کودکان معصوم و زنان بی گناه در غزه اوج زبونی و شکست رژیم غاصب صهیونیست ها است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از پل دختر، حجت الاسلام سید محسن موسوی در خطبه های نماز جمعه این شهر اظهار کرد: مقام معظم رهبری در جمع دانش آموزان و دانشجویان فرمود جنگ غزه با اسراییل میدان حق و باطل و ایمان و کفر است.

وی افزود: امروز استکبار با سخت ترین سلاح ها به میدان آمده و هنر آنها این است که کودکان بی گناه و زنان را به خاک و خون می کشانند به گونه ای که حدود 9 هزار نفر تا کنون در غزه به شهادت رسیده اند.

امام جمعه پل دختر گفت: اسراییلی ها در جبهه های زمینی تا کنون با شکست سنگین مواجه شدند و می دانند در این جبهه حرفی برای گفتن ندارند و تنها هنر آنها این است که با بمب های فسفری کودکان معصوم و زنان بی گناه را به شهادت می رسانند.

وی افزود: امروز فریاد مسلمانان از فشاری که استکبار جهانی به باریکه غزه وارد آورده بلند است و اروپایی ها، سراییل را حمایت همه جانبه می کنند اما براساس وعده و نصرت الهی فلسطین و غزه پیروز خواهند شد.

موسوی به 13 آبان اشاره کرد و با تبریک این روز و یاد آور شد: این تاریخ در انقلاب اسلامی سه مناسبت یکی تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان پیرو خط امام راحل در سال 1358، تبعید امام راحل در آبان 1343 از ایران به ترکیه و حمله دژخم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قتل عام کودکان و زنان اوج زبونی و شکست صهیونیست ها است

قتل عام کودکان و زنان اوج زبونی و شکست صهیونیست ها است