مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آبان 1402 ساعت 15:002023-11-04سياسي

محسن رضایی: فلسطین به دست محور مقاومت آزاد خواهد شد


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محسن رضایی دبیر شورای هماهنگی اقتصادی سران قوا و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با حضور در «دبیرستان البرز» به مناسبت روز «مبارزه با استکبار جهانی»، - عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه سخنان دیروز سیدحسن نصرالله حاکی از هماهنگی جبهه مقاومت در فلسطین، لبنان، عراق، یمن و سوریه برای مقابله با رژیم کودک کش اسراییل بود، گفت: ان شاءالله فلسطین به دست محور مقاومت آزاد خواهد شد و روز ها و هفته های آینده حوادث مهمی در فلسطین رخ خواهد داد.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محسن رضایی دبیر شورای هماهنگی اقتصادی سران قوا و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با حضور در دبیرستان البرز به مناسبت روز مبارزه با استکبار جهانی ، گفت: شاید برای دانش آموزان این سوال طرح شود که چرا ایران به مسائل جهان و موضوعاتی همچون وضعیت فلسطین، سوریه و عراق توجه دارد و اهمیت می دهد؟ بسیاری از شما می دانید چرا نباید محصور به مرز های داخلی شویم، اما یک بُعد دیگر هم وجود دارد که ایران پل پیروزی و مهمترین چهارراه ژئوپولتیک جهان است و هر جنگی در شرق و غرب رخ دهد، نهایتاً از ایران می گذرد.

وی با بیان اینکه اگر ما دربرابر حوادث جهان گوش به زنگ نباشیم ناامنی به مرز های خودمان می رسد، افزود: شهید سلیمانی هم به همین دلیل در کشو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محسن رضایی: فلسطین به دست محور مقاومت آزاد خواهد شد

محسن رضایی: فلسطین به دست محور مقاومت آزاد خواهد شد