مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آبان 1402 ساعت 19:202023-11-04سياسي

روستاهای 3 شهرستان سمنان زیر پوشش شبکه ارتباطی قرار گرفتند+ فیلم


نماینده مردم سمنان، مهدی شهر و سرخه در مجلس گفت: در کمتر از 2 سال، کل مناطق روستایی صعب العبور در سه شهرستان سمنان، مهدی شهر و سرخه زیرپوشش شبکه ارتباطی قرار گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، عباس گلرو، نماینده مردم سمنان، مهدی شهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی در نشستی با وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات اظهار کرد: به نمایندگی از مردم سمنان، مهدی شهر و سرخه از تلاش های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و دستور شخص وزیر برای تکمیل پوشش اینترنت روستایی در این حوزه انتخابیه قدردانی می کنیم.

وی تصریح کرد: در حوزه انتخابیه سمنان، مهدی شهر و سرخه وضع پوشش شبکه ارتباطی تا 2 سال پیش قرمز بود و در کمتر از 2 سال، کل مناطق روستایی صعب العبور در این سه شهرستان زیرپوشش شبکه ارتباطی قرار گرفته است.

نماینده مردم سمنان، مهدی شهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: مناطق روستایی پرجمعیتی در سه شهرستان سمنان، مهدی شهر و سرخه وجود دارد که مردم از نعمت شبکه ارتباطی در آنها بهره برداری خواهند کرد.

گلرو تصریح کرد: از طرفی، روستاهای این سه شهرستان در مسیر مواصلاتی استان های تهران، مازندران و گلستان قرار دارند و مسافران عبوری از خدمات شبکه ارتباطی در آنها استفاده خواهند کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روستاهای 3 شهرستان سمنان زیر پوشش شبکه ارتباطی قرار گرفتند+ فیلم

روستاهای 3 شهرستان سمنان زیر پوشش شبکه ارتباطی قرار گرفتند+ فیلم