مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 آبان 1402 ساعت 14:202023-11-21اقتصادي

10 میلیون قطعه جوجه ریزی در مرغداری های چهارمحال و بختیاری


رییس سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه طی سال گذشته 11.

5 میلیون قطعه جوجه ریزی در استان انجام شد، گفت: از ابتدای امسال تا کنون نزدیک به 10 میلیون قطعه جوجه ریزی در مرغداری ها انجام شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، حسین برزگر صبح امروز در قرارگاه امنیت غذایی چهارمحال و بختیاری گفت: از ابتدای امسال تا کنون در استان حدود 19 هزار تن کود شیمیایی در بین کشاورزان توزیع شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 10 درصد افزایش داشته است.

رییس سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه تعداد نهالستان های استان از سه به 19 نهالستان رسیده است، ادامه داد: محدویتی برای رفع نیاز استان نداریم و این تعداد نهالستان برای نیاز ما کفایت می کند.

وی با اشاره به اینکه طی سال گذشته 11.

5 میلیون قطعه جوجه ریزی در چهارمحال و بختیاری انجام شد، گفت: از ابتدای امسال تا کنون نزدیک به 10 میلیون قطعه جوجه ریزی در مرغداری های استان انجام شده است.

برزگر عنوان کرد: بر اساس آمارهای موجود تولید آبزیان در چهارمحال و بختیاری 25 هزار تن است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 30 درصد افزایش داشته است.

وی با اشاره به تولید 110 هزار تن غلات در چهارمحال و بختیاری طی سال جاری، اظهار کرد: با توجه به اینکه تولید غلات در سال گذشته 83 هزار تن بود شا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

10 میلیون قطعه جوجه ریزی در مرغداری های چهارمحال و بختیاری

10 میلیون قطعه جوجه ریزی در مرغداری های چهارمحال و بختیاری