مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 آبان 1402 ساعت 19:102023-10-23حوادث

دزد خوش خواب دستگیر شد/ حمله سارق میانسال به ماموران پلیس


رییس پلیس پیشگیری تهران بزرگ به تشریح برخی از ماموریت های این پلیس در شبانه روز گذشته پرداخت که از جمله آن می توان به دستگیری یک سارق خوابالو، - حمله سارق به ماموران پلیس و .

اشاره کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سرهنگ علی قاسم پور به تشریح چند مورد از ماموریت های پلیس پیشگیری پایتخت در شبانه روز گذشته پرداخت و گفت: به دنبال مراجعه و شکایت چند تن از شهروندان در هفته های اخیر، در خصوص سرقت از محتویات خودرو در محدوده خیابان شباهنگ تهران پیگیری موضوع سریعاً به صورت ویژه در دستورکار عوامل عملیات کلانتری 141 شهرک گلستان قرار گرفت که در تحقیقات انجام شده مشخص شد، متهمان با پرسه زنی در مناطق جرم خیز و شناسایی خودروهایی که قفل صندوق عقب آنها از ایمنی کمتری برخوردار است، در فرصت مناسبی قفل صندوق عقب و شیشه خودرو را تخریب و محتویات داخل صندوق از قبیل جک و ضبط و لاستیک زاپاس آن را به سرقت برده اند.

وی ادامه داد: مأموران کلانتری شهرک گلستان با بهره گیری از شیوه های کشف نوین جرم و روش های علمی ، هویت دو سارق را که از سارقان سابقه دار بودند شناسایی کردند.

در ادامه بلافاصله با هماهنگی های قضایی تیمی از ماموران در روز گذشته به محدوده خیابان گلفام مراجعه و با اجرای یک عملیات پلیسی، خودرو متهمان را پس تعقیب و گریز متوقف و آنان را دستگیر و به مقر انتظا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دزد خوش خواب دستگیر شد/ حمله سارق میانسال به ماموران پلیس

دزد خوش خواب دستگیر شد/ حمله سارق میانسال به ماموران پلیس