مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آبان 1402 ساعت 20:002023-11-08سياسي

مردم به شایعات تأیید یا عدم صلاحیت توجهی نداشته باشند


مراحل تأیید صلاحیت داوطلبان کاندیداتوری مجلس شورای اسلامی در هیأت اجرایی در حال انجام است، مردم به شایعات تأیید یا عدم صلاحیت توجهی نداشته باشند.

- ایسنا/همدان فرماندار شهرستان بهار گفت: مراحل تأیید صلاحیت داوطلبان کاندیداتوری مجلس شورای اسلامی در هیأت اجرایی در حال انجام است، مردم به شایعات تأیید یا عدم صلاحیت توجهی نداشته باشند.

مجتبی فیض اللهی اظهار کرد: نخستین مرحله از بررسی صلاحیت داوطلبان کاندیداتوری در انتخابات مجلس شورای اسلامی در هیأت های اجرایی توسط معتمدین محلی مرکز حوزه انتخابیه از چهارم تا 18 آبان ماه صورت می گیرد که این فرآیند اکنون در حال اجرا است و به استناد ماده 60 قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی، هیأت های اجرایی مراکز حوزه انتخابیه پس از بررسی مدارک و مستندات بارگذاری شده در سامانه وزارت کشور و تحقیقات محلی از تک تک داوطلبین و همچنین پاسخ استعلامات مراجع پنجگانه، مبادرت به احراز صلاحیت داوطلبان می کنند.

رییس حوزه انتخابیه بهار و کبودراهنگ خاطرنشان کرد: مراحل بررسی صلاحیت ها از هیأت های اجرایی مراکز حوزه انتخابیه به مدت 15 روز آغاز و در مرحله دوم نیز هیأت های نظارت استان و مرکزی و شورای نگهبان نیز به مدت 50 روز کار بررسی صلاحیت ها را ادامه داده و در مرحله سوم نیز شورای نگهبان یک ماه فرصت بررسی و رس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم به شایعات تأیید یا عدم صلاحیت توجهی نداشته باشند

مردم به شایعات تأیید یا عدم صلاحیت توجهی نداشته باشند