مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آبان 1402 ساعت 16:052023-11-08سياسي

رونمایی متفاوت از پوستر هفته فرهنگی خوسف


پوستر هفته فرهنگی خوسف امروز با حضور فرماندار و جمعی از خبرنگاران خراسان جنوبی رونمایی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خوسف، امروز پوستر هفته فرهنگی این شهرستان با حضور خبرنگاران در اداره میراث فرهنگی خوسف رونمایی شد اما به ابتکار فرماندار خوسف برای رونمایی از این پوستر این بود که از امیر حسین صادق پور  خبرنگار توان یاب اخبار شرق خواست که رونمایی از این پوستر را انجام دهد.

  سید علی حسینی، فرماندار خوسف در این مراسم سین برنامه های اولین هفه فرهنگی این شهرستان را تشریح کرد و اظهارداشت:  همزمان با روز سه شنبه 23 آبان در اولین روز از هفته فرهنگی غبار روبی مزار شهدا و دیدار با ائمه جمعه و برگزاری یادواره شهدای خاندان عبادی ساعت پنج بعد از ظهر در محل مسجد جامع خوسف برگزار می شود.

وی با بیان اینکه در دومین روز از هفته فرهنگی خوسف در روز چهارشنبه 24 آبان ماه نمایشگاه فرهنگی ساعت 9 صبح در خانه تاجور  افتتاح می شود،  ادامه داد: در روز پنج شنبه 25 آبان ماه جشنواره مله در خانه تاجور خوسف  ساعت 7:30 تدارک دیده شده است.

فرماندار خوسف از برگزاری میز خدمت فرهنگی همزمان با نماز جمعه در محل هیئت حسینی خوسف به مناسبت این هفته خبر داد و اضافه کرد: شنبه 27 آبان ماه ساعت 9 صبح هم گرامیداشت دکتر شکوهی و شب شعر گرامیداشت استاد ناقوس و راشد محصل برگزا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی متفاوت از پوستر هفته فرهنگی خوسف

رونمایی متفاوت از پوستر هفته فرهنگی خوسف