مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 آبان 1402 ساعت 12:002023-11-13اقتصادي

پرداخت بخش زیادی از مطالبات مردم تنگ سرخ بویراحمد پس از 11 سال


مدیرعامل آب منطقه ای کهگیلویه وبویراحمد گفت: 50 میلیارد تومان از مطالبات مردم تنگ سرخ توسط دولت سیزدهم پرداخت شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، آرش مصلح از پرداخت مطالبات مردم تنگ سرخ خبر داد و گفت: بعد از 11 سال در دولت مردمی آیت الله رییسی بخش زیادی از مطالبات مردم که زمین های خود را برای احداث سد تنگ سرخ اختصاص دادند طی سال های 1401 و 1402 پرداخت شد، امسال هم 50 میلیارد تومان به مردم پول پرداخت شد.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای کهگیلویه وبویراحمد از پیگیری ها برای اخذ مجوز ماده 23 این پروژه خبر داد و افزود: ماده 56 سد تنگ سرخ در حال صدور تضمین است و این سد اولین پروژه عمرانی تاریخ استان است که مجوز ماده 56 آن صادر می شود.

وی بیان کرد: ماده 56 یک ظرفیت اعتباری است که از طریق بانک های عامل در سطح ملی تسهیلات به اجرای آن پروژه اختصاص داده می شود و تضمین آن توسط سازمان مدیریت انجام می شود که 115 میلیارد تومان از طریق این ماده به سد تنگ سرخ اختصاص یافته است.

این مسوول بیان کرد: وزارت نیرو طی تعامل با دفتر مقام معظم رهبری اجازه برداشت از صندوق توسعه ملی برای 56 پروژه وزارت نیرو را اخذ کرد که سد تنگ سرخ هم یکی از این پروژه ها است و مبلغ 700 میلیارد تومان برای این پروژه پیش بینی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت بخش زیادی از مطالبات مردم تنگ سرخ بویراحمد پس از 11 سال

پرداخت بخش زیادی از مطالبات مردم تنگ سرخ بویراحمد پس از 11 سال