مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آبان 1402 ساعت 17:302023-10-31حوادث

توقیف دو شناور صیادی غیرمجاز در آب های خلیج فارس


فرمانده مرزبانی خوزستان گفت از توقیف دو شناور صیاد غیرمجاز و کشف هزاران کیلو ماهی و میگو خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، سردار لطفعلی پاکباز فرمانده مرزبانی خوزستان امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: کارکنان ناوگروه شناور پایگاه دریابانی آبادان، روز گذشته با هدف مبارزه با ورود و خروج هرگونه قاچاق و حراست و حفاظت از آب های سرزمینی کشور، با شناور سازمانی به عمق دریا و رودخانه مرزی اروند رود اعزام شدند.

وی ادامه داد: در این راستا یک تیم عملیاتی از ناوگروه شناوری آبادان به محل مورد نظر اعزام و دو فروند شناور صیادی متعلق به کشورهای همسایه با ادوات صیادی غیرمجاز که به آبهای کشور تجاوز و مشغول صید و صیادی بودند را شناسایی و متوقف کردند.

 پاکباز با اشاره به دستگیری 9 نفر متهم ناخدا و ملوانان شناورهای توقیف شده که همگی تبعه خارجی بودند بیان کرد: سه هزار کیلو گرم ماهی و میگو که در آب های سرزمینی ایران صید شده بود از شناورهای توقیف شده کشف و ضبط شد.

فرمانده مرزبانی خوزستان پایان با اشاره به وظیفه اصلی مرزبانان مبنی بر حفظ حدود و ثغور مرزها و جلوگیری از تجاوز و ورود غیر قانونی به خاک و آب کشور خاطرنشان کرد: مرزبانان خوزستان به صورت شبانه روزی در سراسر مرزهای پهناور این استان حاضر هستند و با هرگونه تخلف و تجاوز به خاک و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توقیف دو شناور صیادی غیرمجاز در آب های خلیج فارس

توقیف دو شناور صیادی غیرمجاز در آب های خلیج فارس