موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق - همسان سازي حقوق بازنشستگان - نقل و انتقالات - قاضي زاده هاشمي - بازنشستگان تامين اجتماعي - تامين اجتماعي - سازمان برنامه و بودجه - انتخابات رياست جمهوري - انتخابات رياست - مقالات نانو - راديو صبا - اداره كل بهزيستي استان فارس - وزارت صنعت، معدن و تجارت - سيدرمضان - فيلم جادوگر شهر اُز - سازمان اورژانس تهران - ورزشگاه كشوري - ماشين آلات سنگين راهداري - پلازاي ميدان هفتم تير - شهرستان ماكو - خوشانه - تهذيب

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 آبان 1402 ساعت 07:302023-11-02پزشكي

خواص ماش؛ 25 خاصیت شگفت انگیز ماش برای سلامتی و پوست و مو


ماش یکی از انواع حبوبات پر خاصیت و پر کاربرد است که سرشار از آنتی اکسیدان بوده و برای پیشگیری و درمان سکته قلبی، کاهش کلسترول خون، فشار خون، - ماش یکی از انواع حبوبات پر خاصیت و پر کاربرد است که سرشار از آنتی اکسیدان بوده و برای پیشگیری و درمان سکته قلبی، کاهش کلسترول خون، فشار خون، کاهش قند خون و درمان دیابت مناسب می باشد.

عصر ایران- ماش فواید زیادی برای بدن دارد که ما در این مقاله به طور کامل خواص ماش سبز را برای یبوست و اسهال، لاغری، بارداری، معده و پوست و مو شرح داده ایم.

با ما همراه باشید! خواص ماش برای پوست و مو توجه : پیش از گذاشتن هرگونه ماسک بر روی صورت و نواحی حساس بدن، با مالیدن مقداری کمی از آن بر روی پوست دست خود به مدت حداقل 20 دقیقه، از نداشتن حساسیت نسبت به آن اطمینان حاصل نمایید.

1.

جوان سازی پوست صورت مقادیر بالای آنتی اکسیدان ها و مس موجود در ماش به کاهش چین و چروک صورت و دور چشم کمک کرده و باعث جوان سازی پوست صورت می شود.

2.

لایه برداری پوست صورت ماش، یک اسکراب طبیعی است و به دلیل مقادیر بالای مس که دارد باعث پاک سازی و لایه برداری پوست صورت شده و پوست را روشن تر و درخشان تر می کند.

ماسک ماش برای صورت نصف فنجان ماش خام را پودر کنید و با آب ترکیب کنید تا خمیری به دست آید، این خمیر را بر روی صورت بمالید و بگذارید 1


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خواص ماش؛ 25 خاصیت شگفت انگیز ماش برای سلامتی و پوست و مو

خواص ماش؛ 25 خاصیت شگفت انگیز ماش برای سلامتی و پوست و مو