مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آبان 1402 ساعت 14:502023-11-09ورزشي

حضور بیش از 5000 نفر از کارکنان شهرداری تهران در همایش پیاده روی خانوادگی امروز


صبح امروز همایش پیاده روی کارکنان شهرداری تهران با حضور بیش از 5000 نفر در بوستان طالقانی برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و بنابر اعلام اداره کل رفاه، تعاون و خدمات اجتماعی شهرداری تهران صبح امروز همایش پیاده روی خانوادگی کارکنان شهرداری تهران با حضور بیش از 4000 نفر از خانواده بزرگ شهرداری و مدیران ارشد شهری در بوستان طالقانی برگزار شد.

مجید باقری - معاون برنامه ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورای شهرداری تهران در این مراسم استقبال بیش از 5000 نفر از همکاران در این همایش را بی نظیر عنوان کرد و افزود: این حضور پرشور بیانگر میزان علاقه مندی کارکنان خدوم شهرداری تهران به شرکت در برنامه های ورزشی است و ان شاءالله در جشنواره ورزشی بهشت که از ابتدای مهرماه آغاز شده و تا دهه مبارک فجر تداوم خواهد داشت بیش از 15000 نفر از همکاران مشارکت خواهند داشت.

وی رسالت مهم شهرداری تهران را خدمتگزاری به شهروندان دانست و گفت: ما در شهرداری به کارکنان فکر می کنیم تا آنها هرچه بهتر به خدمت به شهروندان بیاندیشند و اجرای برنامه های اینچنینی نیز در راستای ارتقاء سطح رضایتمندی کارکنان و در نهایت شهروندان است.

معاون برنامه ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورای شهرداری تهران همچنین از افتتاح کانون گردشگری شهر تهران در منطقه فرهنگی و گردشگری عباس آباد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور بیش از 5000 نفر از کارکنان شهرداری تهران در همایش پیاده روی خانوادگی امروز

حضور بیش از 5000 نفر از کارکنان شهرداری تهران در همایش پیاده روی خانوادگی امروز