مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آبان 1402 ساعت 14:202023-11-04اجتماعي

تجمع مردم در روز جهانی مبارزه با استکبار در 150 نقطه استان فارس


همزمان با سراسر کشور، تجمع اقشار مختلف مردم، دانشجویان و دانش آموزان در روز جهانی مبارزه با استکبار در 150 نقطه استان فارس برگزار شد.

- ایسنا/فارس همزمان با سراسر کشور، تجمع اقشار مختلف مردم، دانشجویان و دانش آموزان در روز جهانی مبارزه با استکبار در 150 نقطه استان فارس برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ایسنا، این مراسم در شیراز امروز، 13 آبان از ساعت 9 صبح در میدان شهدا آغاز شد که تا هنگام ظهر ادامه داشت و در آن اقشار مختلف مردم اعم از دانش آموز، دانشجو، فرهنگیان، کارمندان، نیروهای نظامی و انتظامی، علما، فضلا، طلاب، پیر و جوان و زن و مرد فریاد استکبارستیزی را سردادند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی فارس در حاشیه این مراسم به خبرنگار ایسنا با بیان اینکه روز جهانی مبارزه با استکبار را به تمام آزادی خواهان جهان تبریک می گویم، گفت: یک حرکت قرآنی امام با انقلاب خود شروع کردند که با دست جوانان ما این حرکت امتداد پیدا کرد و اکنون هم دشمن اصلی آمریکا و استکبار جهانی، جوانان با ایمان هستند و خطاب اصلی بیانیه گام دوم، جوانان است.

حجت الاسلام والمسلمین حسن قانع، مهم ترین مأموریت جوانان را دشمن شناسی عنوان کرد و افزود: جوانان ما باید با دشمن اصلی که استکبار جهانی است مقابله کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجمع مردم در روز جهانی مبارزه با استکبار در 150 نقطه استان فارس

تجمع مردم در روز جهانی مبارزه با استکبار در 150 نقطه استان فارس