مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آبان 1402 ساعت 09:502023-11-20اقتصادي

ابلاغ دستورالعمل بانک مرکزی برای غیرحضوری شدن احراز هویت در بانک ها


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، محمدرضا فرزین رییس کل بانک مرکزی در دهمین همایش بانکداری الکترونیک و نظام های پرداخت، اظهارداشت: - رییس کل بانک مرکزی با بیان این که 97 درصد زیرساخت پرداخت در کشور الکترونیکی است گفت: احراز هویت غیرحضوری نیز از اقدامات خوب دیگر است که دستورالعمل آن از سوی بانک مرکزی ابلاغ شده است.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، محمدرضا فرزین رییس کل بانک مرکزی در دهمین همایش بانکداری الکترونیک و نظام های پرداخت، اظهارداشت: باتوجه به حوادث غزه ابتدا باید بگویم این ظلم آشکار که بر مردم فلسطین شده قابل تحمل نیست و امیدوارم این موضوع به نفع مردم فلسطین به سرانجام برسد.

او در ادامه با بیان اینکه اقدامات خوبی در حوزه بانکداری الکترونیک طی سال های گذشته انجام شده است، افزود: هوش مصنوعی، تصمیم گیری براساس داده و اطلاعات را هموار می کند؛ باید در حکمرانی نیز به ما کمک کند و به بینشی تبدیل شود.

رییس کل بانک مرکزی ضمن اشاره به اینکه باید در هوش مصنوعی جز ده کشور اول دنیا باشیم، گفت: ما در بعضی از حوزه ها عملکردمان خوب است بخصوص در زیرساخت ها؛ خیلی از کشور ها از الکترونیکی بودن 97 درصد زیرساخت پرداخت تعجب می کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابلاغ دستورالعمل بانک مرکزی برای غیرحضوری شدن احراز هویت در بانک ها

ابلاغ دستورالعمل بانک مرکزی برای غیرحضوری شدن احراز هویت در بانک ها