مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آبان 1402 ساعت 15:152023-11-19فرهنگي

«پسر جدید» برنده قورباغه طلایی کمرایمیج شد


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، به نقل از ددلاین، برندگان امسال جشنواره فیلم کمرایمیج در تورون لهستان، دیشب (شنبه) معرفی شدند و «پسر جدید» درامی از وارویک تورنتون درباره پسری بومی در یک صومعه دورافتاده اسرارآمیز، - جشنواره کمرایمیج 2023 که هر سال با تمرکز بر فیلمبرداری برگزار می شود شب پیش با انتخاب برندگان خود به کارش خاتمه داد.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، به نقل از ددلاین، برندگان امسال جشنواره فیلم کمرایمیج در تورون لهستان، دیشب (شنبه) معرفی شدند و پسر جدید درامی از وارویک تورنتون درباره پسری بومی در یک صومعه دورافتاده اسرارآمیز، جایزه اصلی سی و یکمین دوره این جشنواره را از آن خود کرد.

بیچارگان درام ساخته یورگوس لانتیموس با بازی اما استون هم جایزه تماشاگران این جشنواره را به خانه برد.

جایزه قورباغه طلایی کمرایمیج معمولاً نقش اساسی در بخش فیلمبرداری اسکار دارد و 3 برنده از 5 برنده قورباغه طلایی نامزدی اسکار را هم کسب کردند که شامل شیر در سال 2016، جوکر در سال 2019 و سرزمین آوراگان در سال 2020 می شود.

برندگان امسال عبارتند از: بخش رقابت اصلی برنده قورباغه طلایی: پسر جدید به کارگردانی وارویک تورنتون برنده قورباغه نقره ای: ال کونده به کارگردانی پابلو لارین برنده قورباغه برنز: بیچارگان به کارگردانی یورگو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«پسر جدید» برنده قورباغه طلایی کمرایمیج شد

«پسر جدید» برنده قورباغه طلایی کمرایمیج شد