مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آبان 1402 ساعت 07:502023-11-08سياسي

رسمیت بخشی به دستفروشان ثابت در کرج


رییس مرکز پژوهش و مطالعات راهبردی شورای اسلامی شهر کرج بر لزوم رسمیت بخشی به دو فعالیت دستفروشی ثابت و فروشندگی در بازارهای محلی با هدف سامان دهی این فعالیت ها توسط شهرداری تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، محمد اسدیان، رییس مرکز پژوهش و مطالعات راهبردی شورای اسلامی شهر کرج، در جمع اصحاب رسانه، به طرح ساماندهی دستفروشان اشاره کرد و گفت: در مرکز پژوهش شورای شهر کرج با نگاهی علمی به آسیب شناسی به پدیده دستفروشی، مخاطرات اجتماعی و اقتصادی در شهر کرج مورد بررسی قرار گرفته است در زمینه سامان دهی دستفروشان و انتقال این مشاغل به بخش رسمی، سازوکارها و اقدامات کشورهای مختلف و همچنین تجارب شهرهای مختلف داخل کشور مورد مطالعه قرار گرفته است.

عضو شورای اسلامی شهر کرج تاکید کرد:آنچه که در مرکز پژوهش ها در خصوص 5 کلانشهر نیز بررسی شده است و اسناد بالادستی یک پیشنهادات اجرایی رسیده ایم در جلسه ای که برای اولین بار در شهر کرج برگزار شد و در این جلسه مدیرکل امور اجتماعی، نماینده اتاق اصناف ، جهاد کشاوزی، صمت ، دانشگاه علوم پزشکی و همکاران شهرداری تصمیماتی در خصوص دست فروشها اتخاذ شد.

وی ضمن تشکر از دادستان کرج بابت پیگیری، اذعان کرد: انتظارم از همکارانم در شورای شهر و مدیریت شهری خصوصا رییس کمیسیون خدمات شهر در این حوزه ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسمیت بخشی به دستفروشان ثابت در کرج

رسمیت بخشی به دستفروشان ثابت در کرج