مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 آبان 1402 ساعت 20:452023-10-26سياسي

ساخت هنرستان ‎ها در کشور سرعت می گیرد


رییس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور گفت: با توجه به تاکید مقام معظم رهبری و رییس جمهور در خصوص حرفه آموزی، ساخت هنرستان ها در کشور سرعت می گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، حمید رضا خان محمدی امروز در نشست با استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: با توجه به تاکید مقام معظم رهبری و رییس جمهور در خصوص جهش هنرستان ها، به دنبال احداث این مراکز هستیم.

رییس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور افزود: با توجه به بارندگی های سنگین در چهارمحال و بختیاری در راستای تعمیر مدارس اعتبار قابل توجهی به تخصیص داده می شود.

وی ادامه داد: در نشست امروز با استاندار و مدیرکل آموزش و پرورش برای مناطقی با تمرکز جمعیتی بالا بهسازی و شادابی مدارس به صورت نقطه ای در استان چهارمحال و بختیاری برنامه ریزی شد.

خان محمدی بیان کرد: برای تجهیز مدارس به وسایل گرمایشی اعتبار قابل توجهی تخصیص داده می شود تا دانش آموزان در آستانه فصل سرما دچار مشکل نشوند.

مدارس کانکسی و سنگی در استان برچیده می شود در ادامه این نشست غلامعلی حیدری استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: در نشست امروز برنامه ریزی های لازم برای برچیده شدن مدارس سنگی و کانکسی در استان انجام شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت هنرستان ‎ها در کشور سرعت می گیرد

ساخت هنرستان ‎ها در کشور سرعت می گیرد