مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آبان 1402 ساعت 18:102023-11-20اقتصادي

افتتاح بیش از 50 هزار میلیارد تومان پروژه شهری طی دهه فجر در شیراز


طبق اعلام شهردار شیراز، افتتاح، بهره برداری و آغاز عملیات اجرایی بالغ بر 50 هزار میلیارد تومان پروژه در دهه فجر توسط شهرداری شیراز کلید می خورد.

- ایسنا/فارس طبق اعلام شهردار شیراز، افتتاح، بهره برداری و آغاز عملیات اجرایی بالغ بر 50 هزار میلیارد تومان پروژه در دهه فجر توسط شهرداری شیراز کلید می خورد.

محمدحسن اسدی امروز، 29 آبان در نشست شورای اسلامی شهر شیراز اظهار کرد: در آستانه فرارسیدن دهه فجر انقلاب اسلامی بالغ بر 20 هزار میلیارد تومان پروژه به افتتاح و بهره برداری و عملیات اجرایی بالغ بر 30 هزار میلیارد تومان پروژه های این کلان شهر آغاز می شود.

شهردار شیراز تصریح کرد: این اقدام در راستای فعالیت های شورای اسلامی شهر شیراز و شهرداری شیراز به جهت امیدآفرینی برای شهروندان شیراز انجام می شود.

قائم مقام شهردار شیراز نیز با اشاره به افتتاح 20 هزار و 363 میلیارد تومان پروژه و آغاز عملیات اجرایی 30 هزار و 435 میلیارد تومان پروژه، مجموع ارزش ریالی این پروژه ها را 50 هزار و 798 میلیارد تومان اعلام کرد.

آرش فرج زاده گفت: از مجموع این اعتبارات، 34 هزار و 900 میلیارد تومان پروژه توسط معاونت فنی، عمرانی و سازمان عمران و بازآفرینی شهرداری که عمده فعالیت های عمرانی را به خود اختصاص می دهند، اجرا می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح بیش از 50 هزار میلیارد تومان پروژه شهری طی دهه فجر در شیراز

افتتاح بیش از 50 هزار میلیارد تومان پروژه شهری طی دهه فجر در شیراز