مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آبان 1402 ساعت 19:002023-10-25بين الملل

السیسی: حمله زمینی به غزه باعث کشتار بیشتر می ‎شود


روسای جمهور فرانسه و مصر امروز (چهارشنبه) پس از دیدار با یکدیگر در قاهره، درباره تحولات جاری فلسطین و غزه نشست خبری برگزار کردند.

- روسای جمهور فرانسه و مصر امروز (چهارشنبه) پس از دیدار با یکدیگر در قاهره، درباره تحولات جاری فلسطین و غزه نشست خبری برگزار کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، امانوئل ماکرون رییس جمهور فرانسه که پس از سفر به سرزمین های اشغالی و اردن هم اکنون در قاهره به سر می برد، با عبدالفتاح السیسی همتای مصری خود دیدار و درباره تحولات جاری فلسطین و غزه گفت وگو و نشست خبری برگزار کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمصری الیوم، ماکرون در این نشست خبری مشترک گفت: ما در یک دوره تاریک زندگی می کنیم و مهم است که هر کاری که می توانیم انجام دهیم تا از تشدید و افزایش تنش ها جلوگیری کنیم .

وی در ادامه از تلاش های قطر برای آزادی اسرا در غزه تقدیر و تشکر کرد و گفت که 31 نفر از فرانسوی ها در جریان حملات حماس کشته شدند .

رییس جمهور فرانسه که کشورش یکی از حامیان اقدامات رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه است، با اتهام زنی به مقاومت فلسطین افزود: ما باید کمک های بشردوستانه را بدون معطلی به فلسطینیان برسانیم.

ما باید اقدامات بلندمدت برای ریشه کنی گروه های تروریستی انجام دهیم .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

السیسی: حمله زمینی به غزه باعث کشتار بیشتر می ‎شود

السیسی: حمله زمینی به غزه باعث کشتار بیشتر می ‎شود