مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آبان 1402 ساعت 11:552023-10-31سياسي

طوفان الاقصی هیمنه رژیم صهیونیستی را درهم شکست


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه هنر بزرگ حماس در جریان طوفان الاقصی را برملا کردن واقعیت ها در مورد قدرت واقعی رژیم جعلی صهیونیستی عنوان کرد و افزود: - در جریان طوفان الاقصی هیمنه رژیم صهیونیستی در هم شکست.

حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله غفوری، امروز(9 آبان) در جلسه برنامه ریزی راهپیمایی یوم الله 13 آبان در کرمانشاه، با اشاره به رخدادهای امروز غزه، گفت: اگرچه تلفات در غزه سنگین است، اما ملت فلسطین پیروز است و این واقعیت ها باید تبیین شوند.

غفوری افزود: دشمنان سالهاست مبنای کار خود را بر رسانه ها قرار داده اند و با تکیه بر توان رسانه ای خود واقعیات دنیای غرب و آمریکای جنایتکار را آن طور که دوست دارند به دنیا مخابره می کنند که نمونه این امر را در مورد دروغ هایی که از قدرت رژیم صهیونیستی به دنیا گفته بودند، در جریان عملیات طوفان الاقصی شاهد بودیم.

امام جمعه کرمانشاه با بیان اینکه هنر بزرگ حماس در جریان طوفان الاقصی برملا کردن واقعیت ها در مورد قدرت واقعی رژیم جعلی صهیونیستی بود، اظهار کرد: در جریان عملیات طوفان الاقصی فلسطینی ها به تنهایی هیمنه رژیم صهیونیستی را در هم شکستند.

وی در ادامه با بیان اینکه برگزاری نشست های پرسش و پاسخ برای پاسخگویی به شبهات دانش آموزان و دانشجویان در راستای روشنگری در مورد واقع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طوفان الاقصی هیمنه رژیم صهیونیستی را درهم شکست

طوفان الاقصی هیمنه رژیم صهیونیستی را درهم شکست