مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 آبان 1402 ساعت 12:052023-10-26سياسي

یهود صهیونیسم از منظر قرآن


برای این که به ویژگی های یهود صهیونیسم دست یابیم باید تدبر و تعمقی در آیات قرآن کریم در مورد قوم بنی اسراییل بعد از و قبل از ظهور اسلام داشته باشیم.

- خبرگزاری فارس - خراسان جنوبی؛ خداوند در قرآن کریم از قوم یهود و مشرکین به عنوان سرسخت ترین دشمن مسلمانان یاد کرده است و می فرماید: لَتَجِدَنَّ اَشدَّ الناسِ عَداوتا للذین آمنوا الیهود والذین اشرکوا .

(82 مائده) هر آینه دشمن ترین مردم نسبت به مسلمانان، یهود و مشرکان را خواهی یافت، و با محبت تر از همه کس به اهل ایمان آنان را که گویند: ما نصرانی هستیم.

این (دوستی نصاری نسبت به مسلمین) بدین سبب است که برخی از آنها دانشمند و پارسا هستند و تکبر و گردنکشی (بر حکم خدا) نمی کنند.

همچنین در آیه 112 سوره آال عمران می فرماید: ضُرِبَت علیهم الذِلِّه اَینَ ما ثُقِفوااِلا بِحبل من الله وحبل من الناس وباءوبغضب من الله وضُرِبَت علیهم الذلَّه والمسکنه آنها محکوم به ذلّت و خواری هستند به هر کجا که یافت شوند، مگر به دین خدا و عهد مسلمین درآیند.

و آنان پیوسته مستحق خشم خدا و اسیر بدبختی و ذلّت شدند از این رو که به آیات خدا کافر شده و پیغمبران حق را به ناحق می کشتند، و این نابکاریها به خاطر نافرمانی و ستمگری همیشه آنها بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یهود صهیونیسم از منظر قرآن

یهود صهیونیسم از منظر قرآن