مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آبان 1402 ساعت 13:552023-11-19اجتماعي

شهریه دانش آموزان مدارس سمپاد در مناطق محروم توسط دولت پرداخته می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، به تازگی هیئت دولت از تحصیل رایگان دانش آموزان دهک های یک تا چهار در مدارس سمپاد خبر داد و اعلام شد که با اجرای این سیاست، - وزیر آموزش و پرورش گفت: 45 درصد دانش آموزان سمپاد در مناطق محروم افزایش پیدا کرده است و مقرر شده که دانش آموزان مناطق محروم یعنی چهار دهک اول جامعه اگر وارد سمپاد شوند شهریه آنها را دولت پرداخت می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، به تازگی هیئت دولت از تحصیل رایگان دانش آموزان دهک های یک تا چهار در مدارس سمپاد خبر داد و اعلام شد که با اجرای این سیاست، جمعیت دانش آموزان این دهک ها در مدارس سمپاد افزایش یافته است.

تعداد دانش آموزان ثبت نام شده در مدارس سمپاد از میان دهک های یک تا 4 از سوی سازمان ملی پرورش استعداد های درخشان اعلام نشده است، اما الهام یاوری؛ رییس سازمان ملی پرورش استعداد های درخشان به تسنیم گفت: 150 میلیارد تومان اعتبار برای ثبت نام این دانش آموزان نیاز داریم البته کار ثبت نام در مدارس انجام شده است و رایزنی با دولت برای پرداخت این مبلغ انجام شده است.

مدارس سمپاد جزو مدارس دولتی خاص هستند که با برگزاری آزمون ورودی در پایه هفتم به جذب دانش آموزان سخت کوش و در مواردی تیزهوش اقدام می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهریه دانش آموزان مدارس سمپاد در مناطق محروم توسط دولت پرداخته می شود

شهریه دانش آموزان مدارس سمپاد در مناطق محروم توسط دولت پرداخته می شود