مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 آبان 1402 ساعت 11:402023-11-21ورزشي

عدالت آموزشی در نقاط مختلف استان اردبیل اجرایی شود


مدیرکل دیوان محاسبات استان اردبیل گفت: نظارت های پیش گیرانه و هدایت گرانه دیوان محاسبات از دستگاه های اجرایی استان برای رفع محرومیت زدایی و توسعه همه جانبه استان تداوم دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، عقیل شکری پیش از ظهر امروز به همراه معاون اجرایی و تفریغ بودجه، هیات حسابرسی مربوطه دیوان محاسبات استان و مدیرکل آموزش و پرورش استان در بازدید از برخی پروژه های آموزشی و ورزشی آموزش و پرورش، اظهار کرد: اجرا و تکمیل پروژه های جدید در این حوزه از اهمیت بسزایی در توسعه سرانه ورزشی و آموزشی استان برخوردار است که امید است در این راستا با رعایت موارد قانونی و مالی قدم های مثبتی برداشته شود.

وی با تاکید بر اینکه در حال حاضر بارزترین موضوع در هر دستگاهی شفافیت در بودجه، هزینه، درآمد و مواردی از این قبیل، به ویژه در دستگاه هایی مانند آموزش و پرورش است، افزود: حساسیت کار و دقت نظر مسؤولان در حوزه های گوناگون یک ضرورت است، اما حوزه مالی جایگاه ویژه ای را دارد؛ چرا که بیت المال بسیار مهم و دقیق باید دنبال شود.

مدیرکل دیوان محاسبات استان اردبیل با بیان اینکه اهمیت و تأثیرگذاری عدالت آموزشی بر عملکرد تحصیلی دانش آموزان در مناطق محروم و نقاط مختلف استان، یکی از مباحث مهم نظام آموزشی است، گفت: افزایش زیرساخت های علمی و نشاط آف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عدالت آموزشی در نقاط مختلف استان اردبیل اجرایی شود

عدالت آموزشی در نقاط مختلف استان اردبیل اجرایی شود