مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 آبان 1402 ساعت 12:302023-11-15اجتماعي

با هشدار هواشناسی، راهداری بوشهر آماده باش شد


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای بوشهر گفت: به دنبال اعلام هشدار هواشناسی، نیروهای راهداری استان در حالت آماده باش قرار دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس استان بوشهر، عبدالکریم اخترشناس مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای بوشهر ظهر امروز در نشست با خبرنگاران اظهار داشت: به دنبال اعلام هشدار هواشناسی، نیروهای راهداری استان در حالت آماده باش قرار دارند.

وی افزود: 185 دستگاه ماشین آلات و 200 نفر نیروی راهدار در قالب 24 گروه به منظور مقابله با بحران های احتمالی در تمامی محورهای استان مستقر هستند.

وی با اشاره به ساماندهی پل ها و ابنیه های فنی راه ها بیان کرد: امسال اکیپ های ماشین آلات در نقاط مستعد سیل استان مستقر و یک هزار و 840 دستگاه پل و آبرو لایروبی و تنقیه شده اند.

اخترشناس ادامه داد: هم استانی ها می توانند از طریق تماس با سامانه 141 یا سایت اینترنتی www.

141.

ir از آخرین وضعیت راه های استان و کشور مطلع شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، اداره کل هواشناسی بوشهر در اطلاعیه ای، نسبت به وضعیت ناپایدار جوی همراه بارش باران، رگبار و رعد و برق از روز چهارشنبه تا جمعه هشدار سطح زرد صادر کرد.

بر اساس این هشدار، لغزندگی جاده ها، احتمال آبگرفتگی معابر عمومی، احتمال جاری شدن روان آب، وزش باد شدید موقتی، افزایش موقت ارتفاع موج خصوصا در روز پنجشنبه قابل انتظار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با هشدار هواشناسی، راهداری بوشهر آماده باش شد

با هشدار هواشناسی، راهداری بوشهر آماده باش شد