مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آبان 1402 ساعت 15:352023-10-31اقتصادي

تخفیف فروش انشعاب برق برای خانواده های دارای سه و چهار فرزند


مدیر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان فارس، تخفیفات فروش انشعاب برق برای خانواده های دارای سه و چهار فرزند در سال 1402 را تشریح کرد.

- ایسنا/فارس مدیر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان فارس، تخفیفات فروش انشعاب برق برای خانواده های دارای سه و چهار فرزند در سال 1402 را تشریح کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدرسول تحفه امروز، 9 آبان با اعلام این خبر گفت: در راستای اجرای ماده 5 قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و اجرای سیاست های کلی این قانون، شرکت توزیع نیروی برق استان فارس خدماتی را هم برای مشترکان و هم برای پرسنل خود در نظر گرفته است.

وی بیان کرد: با توجه به الزام قانون برای مشترکان برق دارای سه فرزند زیر بیست سال، تخفیف 50 درصدی و برای مشترکان دارای حداقل چهار فرزند زیر بیست سال تخفیف 70 درصدی فروش انشعاب برق در نظر گرفته شده است.

تحفه ادامه داد: در هفت ماهه گذشته سال جاری 203 مورد تخفیف خرید انشعاب برق با مبلغی بالغ بر 2 میلیارد و دویست میلیون ریال به خانواده های دارای سه فرزند و 67 مورد تخفیف خرید انشعاب برق با مبلغی بالغ بر یک میلیارد ریال به خانواده های دارای حداقل چهار فرزند تعلق گرفته است که در محدوده تحت پوشش شرکت توزیع نیروی برق استان فارس 270 خانواده از تخفیفی به مبلغ 3 میلیارد و دویست میلیون ریال بهره مند شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخفیف فروش انشعاب برق برای خانواده های دارای سه و چهار فرزند

تخفیف فروش انشعاب برق برای خانواده های دارای سه و چهار فرزند