مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 آبان 1402 ساعت 15:352023-10-23سياسي

هم افزایی علوم پزشکی با سپاه برای ارتقای نظام سلامت گیلان


در نشست مشترک رییس دانشگاه علوم پزشکی استان گیلان با فرمانده سپاه قدس گیلان وضعیت کلی نظام سلامت استان تشریح و بر همکاری های 2جانبه در راستای توسعه زیرساخت ها و پایداری سلامت در استان، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، محمدتقی آشوبی رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان امروز در دیدار با سردار حمید دامغانی فرمانده سپاه قدس گیلان در دفتر فرماندهی سپاه قدس، وضعیت کلی نظام سلامت استان گیلان به ویژه بهداشت و درمان و همچنین ابعاد مالی و منابع انسانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان را برای فرمانده جدید سپاه قدس گیلان تبیین کرد.

  رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان همچنین در این نشست چالش ها، موانع و الزامات توسعه ای نظام سلامت استان گیلان را به جهت حمایت و پشتیبانی سپاه و بسیج در این نشست مشترک تشریح کرد.

  وی با اشاره به همکاری نزدیک نظام سلامت استان گیلان با مجموعه سپاه و بسیج به ویژه در بحران کرونا، تجربه موفق این همکاری ها را در بخش های توسعه ای و رفع محرومیت از چهره بهداشتی و درمان را خواستار شد.

  رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان همچنین با اشاره به 2 ابر پروژه مشترک دانشگاه علوم پزشکی گیلان با قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا سپاه، (دانشکده پزشکی و بیمارستان جایگزین پورسینا)، تسریع در احداث این 2 پروژه مهم را در کنار مساعدت در احداث ستاد شبکه های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هم افزایی علوم پزشکی با سپاه برای ارتقای نظام سلامت گیلان

هم افزایی علوم پزشکی با سپاه برای ارتقای نظام سلامت گیلان