مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آبان 1402 ساعت 15:352023-10-30ورزشي

ورزشکاران ایرانی در بازی های پارآسیایی هانگژو غیرت را معنی کردند


مربی تیم ملی و رییس هیات ورزشی مازندران گفت: ورزشکاران ایرانی در بازی های پارآسیایی هانگژو غیرت را معنی کردند و آنها شایسته تقدیر و بهترین امکانات برای کسب افتخارات بیشتر هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساری، نقی مهدوی سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال هفت نفره و سرمربی تیم والیبال نشسته مازندران بعدازظهر امروز در جمع خبرنگاران درخصوص درخشش ورزشکاران کاروان ایران در هانگژو و کسب رتبه دوم، این موفقیت ها را نتیجه وفاق و همدلی و غیرت مثال زدنی در همه رشته های جانبازان و توان یابان دانست.

 نقی مهدوی مربی پیشکسوت در رشته های فوتبال هفت نفره و والیبال نشسته درخصوص کسب عنوان دومی بازی های پارآسیایی هانگژو گفت: تفکرات ورزشکاران بر پایه توکل و وفاق و همدلی بود و در حقیقت ورزشکاران ما در این آوردگاه مهم غیرت را معنی کردند.

وی با اشاره باینکه ملی پوشان مازندرانی با کسب مدال های ارزشمند در رشته های والیبال نشسته، پاراتکواندو، شطرنج و بسکتبال با ویلچر سهم موثری در کسب این جایگاه برای ایران داشتند، افزود: ورزش مازندران همواره جایگاه ویژه ای در ورزش ملی دارد و با برنامه ریزی های صورت گرفته و با تکیه بر توجهات الهی و غیرت و انگیزه مثال زدنی، روزهای درخشان تری در انتظار ورزشکاران این استان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورزشکاران ایرانی در بازی های پارآسیایی هانگژو غیرت را معنی کردند

ورزشکاران ایرانی در بازی های پارآسیایی هانگژو غیرت را معنی کردند