مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آبان 1402 ساعت 17:202023-11-04پزشكي

مجوز جذب 12 هزار پرستار صادر شد، اما بعید است به 1402 قد دهد!


پس از کش و قوس های بسیار، بالاخره مجوز جذب 12 هزار پرستار صادر شد؛ اتفاقی که قرار بود چندین ماه قبل رقم بخورد! به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، ویروس کرونا و بیماری کووید 19 در کنار همه آسیب هایی که به دنبال داشت، حکم سنگ محکی جدی را داشت که تمام معایب و مزایای نظام های بهداشت و درمان در جهان را عیان کرد.

سنگ محکی که مثلا در ایران نشان داد که ساختار شبکه درمان چه اتفاق مبارکی بوده که در کشورمان رقم خورد و پیگیری اموری مانند اجرای نظام ارجاع، پزشک خانواده و نسخه نویسی الکترونیک تا چخ اندازه ضروری و حتی حیاتی است.

از جمله نکات دیگری که کرونا موجب شد بیش از پیش به چشم بیاید و مورد توجه قرار گیرد، کمبود هایی بود که با آن مواجه بودیم؛ از تخت بیمارستانی و امکانات زیرساختی در مراکز درمانی تا کمبود شدید پرسنل و به طور ویژه، پزشک متخصص در مناطقی از کشور و پرستار، در سراسر کشور.

کمبود هایی که در سایه غفلت های طولانی مدت به وجود آمده و از آنجا که یکی از تهدید های پیش روی بشر، همه گیری بیماری هایی مانند کروناست، می بایست به سرعت رفع و رجوع شوند.

در این راستا بود که برخی اقدامات در دستور کار قرار گرفت که از جمله آنها، جذب کادر درمان بود.

کادر درمانی که کووید 19 نشان داد چه عنصر مهمی در نظام بهداشت و درمان هستند و البته ثابت کرد که چه ساده ممکن است در نتیجه اش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجوز جذب 12 هزار پرستار صادر شد، اما بعید است به 1402 قد دهد!

مجوز جذب 12 هزار پرستار صادر شد، اما بعید است به 1402 قد دهد!