مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آبان 1402 ساعت 16:152023-11-06بين الملل

جنگ غزه باعث پیشی گرفتن ترامپ بر بایدن در نظرسنجی ها شد


مسلمانان و اعراب آمریکایی احساس می کنند که «جو بایدن» رییس جمهوری آمریکا با حمایت از رژیم صهیونیستی به آنها خیانت کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران، بر اساس یک نظر سنجی که روزنامه نیویورک تایمز انجام داده است دونالد ترامپ رییس جمهور سابق آمریکا در 5 ایالت آمریکا از جمله آریزونا،جورجیا و میشیگان بر جو بایدن رییس جمهور کنونی آمریکا پیشی گرفته است.

همچنین این نظر سنحی نشان داده است که پایگاه های چند نژادی انتخاباتی بایدن به ویژه مناطق عرب نشین و مسلمان نشین چند پاره شده و خشمگین هستند.

این در حالی است که اخیرا ان بی سی نیوز با ارایه تحلیلی نوشت: مسلمانان و اعراب آمریکایی احساس می کنند که جو بایدن رییس جمهوری آمریکا با حمایت از رژیم صهیونیستی به آنها خیانت کرده است.

تارنمای این رسانه آمریکایی افزود: برخی از مسلمانان و اعراب آمریکایی که معتقدند حمایت آنها به افزایش آرای بایدن در ایالت میشیگان در انتخابات 2020 کمک کرد، اکنون می گویند به خاطر خیانتی که رییس جمهوری آمریکا با حمایت از رژیم صهیونیستی به آنها کرده، دیگر به او رای نمی دهند.

احمد رمضان یکی از مشاوران سابق بایدن که اکنون تلاش های ائتلافی را برای حزب دموکرات میشیگان رهبری می کند، با رییس این حزب در این ایالت تماس گرفت تا درباره شنیده هایش، زنگ خطر را به صدا درآورد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جنگ غزه باعث پیشی گرفتن ترامپ بر بایدن در نظرسنجی ها شد

جنگ غزه باعث پیشی گرفتن ترامپ بر بایدن در نظرسنجی ها شد