مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آبان 1402 ساعت 16:152023-10-30سياسي

رونق به سینماها برگشته است


رییس سازمان سینمایی کشور در سفر یک روزه خود به استان فارس و در دیدار با با نماینده ولی فقیه این استان با بیان اینکه در این دوره، حساسیت های بالایی نسبت به مسائل اخلاقی و خانواده و مباحث راهبردی کشور داشته ایم، - ایسنا/فارس رییس سازمان سینمایی کشور در سفر یک روزه خود به استان فارس و در دیدار با با نماینده ولی فقیه این استان با بیان اینکه در این دوره، حساسیت های بالایی نسبت به مسائل اخلاقی و خانواده و مباحث راهبردی کشور داشته ایم، اضافه کرد: رونق به سینماها برگشته است و به تبع آن، تولید هم باز خواهد گشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان سینمایی، محمد خزاعی در سفر خود به استان فارس با نماینده ولی فقیه و امام جمعه این استان امروز ( 8 آبان ماه) دیدار کرد.

وی در ملاقات با آیت الله دژکام با تاکید بر اینکه ائمه جمعه آگاهی و شناخت دقیق و ملموسی از ضرورت های فرهنگی و اجتماعی شهرها دارند، گفت: قطعا امامان جمعه می توانند تصویر بهتری از وضعیت فرهنگی و اجتماعی و مطالبات مردم در حوزه فرهنگ و سینما را ارائه دهند.

وی با بیان اینکه در این دوره، حساسیت های بالایی نسبت به مسائل اخلاقی و خانواده و مباحث راهبردی کشور داشته ایم، اضافه کرد: رونق به سینماها برگشته است و به تبع آن، تولید هم باز خواهد گشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونق به سینماها برگشته است

رونق به سینماها برگشته است