مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آبان 1402 ساعت 13:002023-10-28سياسي

نصب 3 هزار پنل خورشیدی برای توانمندسازی افراد کم برخوردار در سمنان


مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان گفت: با اجرای طرح جهاد روشنایی که هدف آن نصب سه هزار پنل خورشیدی به همت بسیجی سازندگی این استان است، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، سیدمحمد حسینی نژاد، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان پیش از ظهر امروز در نشست با فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان از اقدامات بسیج سازندگی در حوزه تحویل نیروگاه های خورشیدی به منازل مسکونی کم برخوردار قدردانی و اظهار کرد: عملکرد بسیج در حوزه واگذاری نیروگاه خورشیدی بی نظیر است.

وی ضمن گرامیداشت هفته پدافند غیرعامل گفت: وجود همکاری شایسته در سپاه استان سمنان و بسیج کارمندان در ایام پیک تابستان با وجود ناترازی بخش تولید و مصرف برق، نتایج مثبتی را در امر فرهنگ سازی و اطلاع رسانی به وجود آورد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان بیان کرد: تعامل بسیار ارزشمند در بخش های مختلف فرهنگی و تخصصی بین 2 مجموعه سپاه استان و شرکت توزیع برق وجود دارد.

حسینی نژاد افزود: با اجرای طرح جهاد روشنایی که هدف آن نصب سه هزار پنل خورشیدی به همت بسیجی سازندگی در استان سمنان است، پیش بینی می شود تا پایان اجرای این کار جهادی بسیاری از افراد کم برخوردار از درآمد ثابتی بهره مند شوند که این اقدامی ارزنده برای این طیف از خانواده ها محسوب می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نصب 3 هزار پنل خورشیدی برای توانمندسازی افراد کم برخوردار در سمنان

نصب 3 هزار پنل خورشیدی برای توانمندسازی افراد کم برخوردار در سمنان