مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آبان 1402 ساعت 10:402023-10-25ورزشي

رییس فدراسیون های خوش سفر که در چین ماندند!


واقعاً لزومی برای حضور این افراد، هم در بازی های آسیایی و هم در پاراآسیایی وجود دارد؟ و آیا دیگر مسئولان فدراسیون نمی توانستند چنین کاری را انجام دهند؟ - چهارمین دوره بازی های پاراآسیایی به فاصله کمتر از دو هفته از بازی های آسیایی در شهر هانگژوی چین آغاز شد و تا روز 6 آبان ادامه خواهد داشت.

نکته جالب در این دو رویداد حضور چند رییس فدراسیون در بازی های آسیایی و پاراآسیایی است.

این افراد که در بازی های آسیایی به عنوان رییس فدراسیون حضور یافتند، در بازی های پاراآسیایی به عنوان سرپرست راهی هانگژو شدند.

 واقعاً لزومی برای حضور این افراد، هم در بازی های آسیایی و هم در پاراآسیایی وجود دارد یا نه و آیا دیگر مسئولان فدراسیون نمی توانستند چنین کاری را انجام دهند؟   نام این افراد به شرح زیر است: هادی ساعی رییس فدراسیون تکواندو: حضور در بازی های آسیایی به عنوان رییس فدراسیون حضور در بازی های پاراآسیایی به عنوان سرپرست   غلامرضا شعبانی بهار رییس فدراسیون تیراندازی با کمان: حضور در بازی های آسیایی به عنوان رییس فدراسیون حضور در بازی های پاراآسیایی به عنوان سرپرست   علیرضا سهرابیان رییس فدراسیون قایقرانی: حضور در بازی های آسیایی به عنوان رییس فدراسیون حضور در بازی های پاراآسیایی به عنوان سرپرست   مهرداد علی قارداشی رییس فدراسیون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس فدراسیون های خوش سفر که در چین ماندند!

رییس فدراسیون های خوش سفر که در چین ماندند!