مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 آبان 1402 ساعت 08:102023-10-23اقتصادي

ترک فعل مدیران به هیچ وجه پذیرفتنی نیست


دادستان عمومی و انقلاب مرکز ایلام گفت: زمین خواری یک جرم سازمان یافته است و به دلیل ترک فعل برخی دستگاه های متولی رخ می دهد که با آنها برخورد جدی و قانونی می شود.

- عبدالوهاب بخشنده دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان ایلام در بازدید از محله هفت تیر این شهر از برخورد جدی با زمین خواری در ایلام خبر داد و تاکید کرد: با توجه به اینکه افرادی سودجو به طور شبانه اقدام به زمین خواری و فروش املاک دولتی می کنند می بایست کشیک شبانه و بامدادی در ایلام افزایش یابد.

وی با بیان اینکه دستگاه قضا همواره پیگیر حقوق عامه مردم است، گفت: هر گونه تعرض به اراضی ملی و دولتی جرم است و با متخلفان برخورد می شود.

وی با بیان اینکه زمین خواری یک جرم سازمان یافته است و به دلیل ترک فعل برخی دستگاه های متولی رخ می دهد، ادامه داد: در این خصوص تخلف و ترک فعل برخی از مدیران مشهود است که به آنها برخورد جدی و قانونی می شود.

بخشنده با تاکید بر اینکه وظیفه اصلی کمیته صیانت از اراضی ملی شناسایی سرشبکه ها و مقابله با زمین خواران است افزود: سازمان های متولی موظفند افرادی که اقدام به تصرف اراضی ملی کرده اند را به دستگاه قضایی معرفی کنند تا برخورد قانونی با آن ها صورت گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترک فعل مدیران به هیچ وجه پذیرفتنی نیست

ترک فعل مدیران به هیچ وجه پذیرفتنی نیست