مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 آبان 1402 ساعت 11:102023-10-27اقتصادي

گشت خودرویی و موتوری ناجیان غریق در سواحل مازندران


رییس هیأت نجات غریق و غواصی مازندران گفت: امسال برای نخستین بار ناجیان غریق موتورسوار در سواحل بکار گرفته شدند تا در طول ساحل حرکت و به مسافران اطلاع رسانی کنند و برای سال آینده گشت خودرویی را هم خواهیم داشت.

- نقی کریمیان رییس هیأت نجات غریق و غواصی مازندران در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در مازندران با بیان اینکه شاهد اتفاقات خوبی در اجرای طرح های ساماندهی دریا در سواحل دریای مازندران بودیم، اظهار کرد: از جمله اینکه امسال برای نخستین بار ناجیان غریق موتورسوار در سواحل بکار گرفته شدند تا در طول ساحل حرکت و به مسافران اطلاع رسانی کنند.

وی افزود: 100 دستگاه موتورسیکلت برای این منظور به ناجیان غریق و امدادگران این جمعیت اختصاص داده شده تا در مناطق ممنوعه شنا به مسافران هشدار دهند.

رییس هیأت نجات غریق و غواصی مازندران با تقدیر از پرداخت به موقع مطالبات و تامین اعتبار برای خرید تجهیزات، تصریح کرد: ناجیان غریق سال های گذشته دست خالی بودند و اقدامات صورت گرفته در دولت سیزدهم در تامین اعتبار برای خرید تجهیزات امداد و نجات ساحلی بی سابقه بوده است.

کریمیان با اشاره به اختصاص 45 دستگاه خودروی هلال احمر برای امدادگران ساحلی و ناجیان غریق مازندران، اظهار کرد: بخشی از تجهیزات در اختیار ما قرار گرفته و بخشی دیگر نیز به زودی در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گشت خودرویی و موتوری ناجیان غریق در سواحل مازندران

گشت خودرویی و موتوری ناجیان غریق در سواحل مازندران