مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 آبان 1402 ساعت 16:302023-11-21اقتصادي

جانمایی 33 پایگاه راهداری زمستانی ثابت و سیار در محورهای مازندران


مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای مازندران ازجانمایی 33 پایگاه راهداری ثابت و سیار در طول محورهای مواصلاتی استان در راستای اجرای طرح راهداری زمستانی خبر داد.

- ایسنا/مازندران مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای مازندران ازجانمایی 33 پایگاه راهداری ثابت و سیار در طول محورهای مواصلاتی استان در راستای اجرای طرح راهداری زمستانی خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حسن جهانیان با اشاره به اینکه 250 دستگاه ماشین آلات سنگین و نیمه سنگین به همراه 350 نفر پرسنل برای طرح راهداری زمستانی در راهدارخانه های بین راهی استان مستقر شدند، اظهار کرد: براساس برنامه ریزی ها از ابتدای آبان حدود 61 درصد نیروها در راهدارخانه ها مستقر هستند.

وی با بیان اینکه نمک، شن و ماسه در راهدارخانه های استان برای جلوگیری از یخ زدگی جاده ها دپو شده است، افزود: همه ساله در نیمه اول سال نسبت به تهیه و حمل نمک، شن و ماسه مورد نیاز برای راهدارخانه های زمستانی استان اقدام می شود.

جهانیان با تاکید بر اینکه هرلحظه احتمال وقوع کولاک، برف و یخ بندان در این گردنه ها ی استان وجود دارد، گفت: خدمات رسانی راهداری زمستانی به این نقاط را در اولویت اول قرار داده ایم تا مشکلی برای تردد به وجود نیاید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جانمایی 33 پایگاه راهداری زمستانی ثابت و سیار در محورهای مازندران

جانمایی 33 پایگاه راهداری زمستانی ثابت و سیار در محورهای مازندران