مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 آبان 1402 ساعت 12:002023-11-14پزشكي

پایان مرحله اولیه جداسازی دوقلوهای به هم چسبیده اهوازی


عمل جراحی جداسازی خواهران دوقلویی که از ناحیه شکم به هم چسبیده هستند، به همت پزشکان شیرازی از ابتدای صبح امروز در بیمارستان نمازی شیراز آغاز شد و با جداسازی کبد نوزادان، - عمل جراحی جداسازی خواهران دوقلویی که از ناحیه شکم به هم چسبیده هستند، به همت پزشکان شیرازی از ابتدای صبح امروز در بیمارستان نمازی شیراز آغاز شد و با جداسازی کبد نوزادان، مرحله نخست این جداسازی به پایان رسید.

این دوقلوهای سه ماهه اهوازی از ابتدای صبح دیروز، بیست و دوم آبان، در بیمارستان نمازی شیراز و با حضور تیمی از پزشکان متبحر شیرازی از گروه های مختلف، تحت عمل جراحی پیچیده جداسازی قرار گرفتند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایلنا، علی بهادر که پیش از این، موفقیت در جداسازی دوقلوهای به هم چسبیده را در کارنامه خود دارد و از ابتدای صبح دیروز نیز به عنوان رییس این تیم جراحی در اتاق عمل حضور داشت.

با اعلام خبر موفقیت در جداسازی کبد این دو خواهر دوقلو به نام های رقیه و ام البنین گفت: با توجه به اشتراک لوزالمعده نوزادان، تکمیل جراحی جداسازی به مرحله بعد و پس از بررسی های بیشتر موکول شد.

این پزشک فوق تخصص جراحی کودکان ابراز امیدواری کرد با افزایش سن این دو نوزاد دوقلو و بررسی های بیشتر، مرحله بعد جداسازی با موفقیت، به طور کامل به انجام برسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایان مرحله اولیه جداسازی دوقلوهای به هم چسبیده اهوازی

پایان مرحله اولیه جداسازی دوقلوهای به هم چسبیده اهوازی