مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آبان 1402 ساعت 13:552023-11-06بين الملل

درخواست رییس جمهور اوکراین برای دیدار 24 دقیقه ای با ترامپ


رییس جمهور اوکراین در اظهاراتی از رییس جمهور سابق آمریکا برای سفر به اوکراین دعوت و عنوان کرد قصد دارد از این طریق برای وی توضیح دهد که چرا نمی تواند صلح را در اوکراین برقرار کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، ولادیمیر زلسنکی رییس جمهور اوکراین دونالد ترامپ رییس جمهور سابق آمریکا را در بحبوحه جنگ با روسیه به اوکراین دعوت کرده و عنوان کرده است فقط 24 دقیقه زمان نیاز دارد تا برای وی توضیح دهد که او هم نمی تواند ظرف مدت 24 ساعت صلح را در اوکراین برقرار سازد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازان بی سی نیوز ، دعوت زلنسکی از رییس جمهور سابق آمریکا برای سفر به اوکراین در حالی صورت می گیرد که پیشتر دونالد ترامپ مدعی شده بود، در صورت انتخاب مجدد به عنوان رییس جمهور آمریکا می تواند مسئله جنگ اوکراین را ظرف مدت 24 ساعت حل کند.

او در جریان یک مصاحبه اختصاصی از دونالد ترامپ برای دیدار از کشور جنگ زده اوکراین و مشاهده وسعت جنگ در این کشور دعوت کرد.

زلنسکی در بخشی از اظهاراتش به حضور بایدن در اوکراین اشاره کرده و عنوان کرد او در این سفر جزییاتی را در ماجرای جنگ میان روسیه و اوکراین متوجه شد که فقط با حضورش در خاک این کشور می توانست آنها را درک کند.

به همین دلیل است که من دونالد ترامپ را هم به اوکراین دعوت می کنم تا متوجه این موارد بشود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست رییس جمهور اوکراین برای دیدار 24 دقیقه ای با ترامپ

درخواست رییس جمهور اوکراین برای دیدار 24 دقیقه ای با ترامپ