مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 آبان 1402 ساعت 16:152023-10-23بين الملل

نگاهی به توان موشکی نیروهای مقاومت فلسطین


گردان های عزالدین قسام و سرایا القدس از سال 2001 تا کنون در حوزه توان موشکی خود پیشرفت های بسیاری کردند که همین امر سبب درهم شکستن توان گنبد آهنین رژیم صهیونیستی شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار باشگاه خبرنگاران توانا، در این روزها که سخت مشغول مقایسه قدرت نظامی جنبش اسلامی حماس و رژیم صهیونیستی هستیم بد نیست نگاهی به توان موشکی گردان های عزالدین قسام و سرایا القدس از سال 2001 تاکنون بیاندازیم.

قدرتی که در این سال ها به آسانی به دست نیامده و رنج و شهادت بسیاری از آزادی خواهان و مظلومان به خصوص کودکان و زنان فلسطینی را به همراه دارد.

  موشک های مقاومت غزه، کابوس تل آویو تحقیر و خشونت صهیونیست ها از زمانی که فلسطین را اشغال کردند، روز به روز افزایش می یافت تا اینکه در سال 2001 گروه های مقاومت رو به ساخت موشک ها و جنگ افزارهایی آوردند تا بتوانند امنیت و سلاح های رژیم صهیونیستی را به چالش بکشند.

در این بین گروه های مقاومت فلسطین و در رأس آنها حماس و جهاد اسلامی بیش از سایر گروه ها بودجه هایی ویژه توسعه توان موشکی بال های نظامی خود یعنی گردان های عز الدین قسام و سرایا القدس آماده کردند.

آنچه روزهای پیشین در قالب پرتاب 5 هزار موشک از نوار غزه به سمت مناطق مختلف سرزمین های اشغالی فلسطین به نمایش درآمد، بیانگر توسعه این توان است؛ توانی که به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگاهی به توان موشکی نیروهای مقاومت فلسطین

نگاهی به توان موشکی نیروهای مقاومت فلسطین