مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 آبان 1402 ساعت 11:052023-10-27اقتصادي

ذخیره 3500 تن نمک و ماسه برای راهداری زمستانه در گلستان


معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان گفت: سه هزار و 500 تن نمک و ماسه و مخلوط نمک و ماسه در انبارهای شن و نمک و راهدارخانه های گلستان برای مواجه با فصل سرما ذخیره سازی شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس از گرگان، سلیم اصغری صبح امروز در گفتگو با خبرنگاران اظهارکرد: سه هزار و 500 تن نمک و ماسه و مخلوط نمک و ماسه در انبارهای شن و نمک و راهدارخانه های گلستان برای مواجه با فصل سرما ذخیره سازی شده است.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان افزود: علاوه بر این و با توجه به بارش های احتمالی پنج هزار تن ماسه و نمک دیگر برنامه ریزی شده که در صورت نیاز به انبارها حمل می شود.

وی با اشاره به اینکه 90 درصد انبارهای شن و نمک استان هم اینک پر هستند، ادامه داد: از پنج هزار و 251 کیلومتر راه های ارتباطی استان سه هزار و 500 کیلومتر در معرض برف هستند که برنامه ریزی مناسب برای اقدام به موقع انجام شده است.

به گفته اصغری، برنامه ریزی های لازم برای تکمیل و ساخت انبارهای شن و نمک راهدارخانه های اولنگ، نوده خاندوز و گرمابدشت انجام شده تا در زمستان شاهد خدمات مناسب به کاربران جاده ای باشیم.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان ، تعداد نمک پاش ها، تیغه برفروبی کامیونی و لودری آماده را هم 39 دست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ذخیره 3500 تن نمک و ماسه برای راهداری زمستانه در گلستان

ذخیره 3500 تن نمک و ماسه برای راهداری زمستانه در گلستان