مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 آبان 1402 ساعت 22:502023-11-16اجتماعي

بارش سیل آسا و آبگرفتگی معابر شهری در فاریاب/هیچ محور مواصلاتی مسدود نیست


فرماندار فاریاب بارش های عصر 25 آبان ماه را بی سابقه اعلام کرد که با آبگرفتگی معابر شهری و برخی صنوف و منازل به همراه بوده است.

- ایسنا/کرمان فرماندار فاریاب بارش های عصر 25 آبان ماه را بی سابقه اعلام کرد که با آبگرفتگی معابر شهری و برخی صنوف و منازل به همراه بوده است.

یوسف میرشکاری در گفت وگو با ایسنا با اشاره به بارش های عصر امروز در فاریاب اظهار کرد: پیروی هشدارهای هواشناسی و اطلاعیه ستاد مدیریت بحران، آمادگی لازم را برای جلوگیری از خسارات احتمالی داشتیم لذا دستگاه های امدادرسان، هلال احمر و همه اعضای ستاد مدیریت بحران شهرستان در حالت آماده باش بودند.

وی از آبگرفتگی معابر شهری خبر داد که در اثر بارش های سیل آسا بخشی از خیابان ها، کوچه ها، صنوف و حیاط منازل مسکونی دچار آبگرفتگی شده و افزود: فقط دو باب منزل مسکونی دچار آبگرفتگی شدند و همچنین با توجه به اینکه حیاط منازل مسکونی متأثر از بارش ها دچار آبگرفتگی شدند لذا تردد و ایاب و ذهاب کمی با مشکل به همراه است.

فرماندار فاریاب همچنین آبگرفتگی واحدهای صنفی را نیز از خسارات بارش های امروز عنوان کرد که هم اکنون در حال کمک به آنها هستند.

میرشکاری از شدت بارش های اخیر نسبت به هفته های گذشته نیز به عنوان مهمترین عامل ایجاد خسارت عنوان کرد و گفت: خسارات نبست به بخش های مختلف را طی 7


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بارش سیل آسا و آبگرفتگی معابر شهری در فاریاب/هیچ محور مواصلاتی مسدود نیست

بارش سیل آسا و آبگرفتگی معابر شهری در فاریاب/هیچ محور مواصلاتی مسدود نیست