مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آبان 1402 ساعت 13:052023-11-09سياسي

باند سازمان یافته جعل و زمین خواری در یزد نقره داغ شدند


در مجموع برای باند سازمان یافته، جعل، ارتشاء و زمین خواری در یزد 98 سال حبس، 13 میلیارد جزای نقدی و هفت سال انفصال از خدمات دولتی صادر شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یزد، غلامعلی دهشیری در این رابطه اظهار کرد: این پرونده 31 نفر متهم داشت که پس از طی مراحل تحقیق در داسرا و رسیدگی دقیق در دادگستری برای 6 نفر حکم برائت صادر شد و سایر افراد مرتبط با موضوع به اتهام های تبانی برای بردن مال غیر، مشارکت در انتقال مال غیر، پرداخت رشوه، پولشویی، شهادت کذب، مشارکت در جعل رایانه ای، اعمال نفوذ برخلاف حق و مقررات قانونی، در اختیار قراردادن اسناد ثبتی به افراد فاقد صلاحیت، دریافت رشوه و ربودن اطلاعات ثبتی با احکام حبس، جزای نقدی، انفصال از مناصب دولتی محکوم شدند.

وی تصریح کرد: عامل اصلی طراحی این شیوه زمین خواری یکی از سردفتران اسناد رسمی بوده که با همراه کردن چند نفر از کارکنان ثبت اسناد و با کمک گرفتن از چند نفر وکیل و دلال ثبتی به طرق مختلف زمین های افراد متوفی را شناسایی به نام خود و یا اطرافیان خود منتقل می کرده است.

این مقام قضایی گفت: این باند به شناسایی زمین های افرادی که از کشور خارج شده اند و یا ورثه آنان که نسبت به انحصار وراثت اقدام نکرده بودند می پرداختند و در انجام امور مرتبط، با جعل برخی از مدارک به جابجایی اسناد مالکیت به ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باند سازمان یافته جعل و زمین خواری در یزد نقره داغ شدند

باند سازمان یافته جعل و زمین خواری در یزد نقره داغ شدند