مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 آبان 1402 ساعت 12:302023-11-14سياسي

استمرار علم، فرهنگ و دین از گذشته تا امروز در دیار خوسف


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی گفت: وجود بزرگانی نظیر ابن حسام خوسفی، خاندان عبادی، خاندان دکتر راشد محصل، دکتر شکوهی پدر علم تعلیم و تربیت و استاد ناقوس حکایت از تجلی علم، - ایسنا/خراسان جنوبی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی گفت: وجود بزرگانی نظیر ابن حسام خوسفی، خاندان عبادی، خاندان دکتر راشد محصل، دکتر شکوهی پدر علم تعلیم و تربیت و استاد ناقوس حکایت از تجلی علم، فرهنگ و دین در شهرستان خوسف از گذشته و استمرار آن تاکنون است.

سید محمدرضا طالبی، امروز 23 آبان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: برگزاری هفته فرهنگی خوسف از 23 تا 28 آبان ماه فرصتی برای معرفی و بزرگداشت مشاهیر شهرستان خوسف است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی گفت: وجود بزرگانی نظیر ابن حسام خوسفی، خاندان معزز عبادی، خاندان دکتر راشد محصل، دکتر شکوهی پدر علم تعلیم و تربیت و استاد ناقوس حکایت از تجلی علم، فرهنگ و دین در شهرستان خوسف از گذشته و استمرار آن تاکنون است.

طالبی با بیان اینکه در این هفته شاهد رویدادهای شاخص فرهنگی در این شهرستان خواهیم بود، افزود: برای برگزاری این رویداد یک هفته ای جلسه های متعددی با محوریت موضوعات فرهنگی در استان و شهرستان برگزار شده چرا که فرهنگ و شخصیت های این دیار باید به ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استمرار علم، فرهنگ و دین از گذشته تا امروز در دیار خوسف

استمرار علم، فرهنگ و دین از گذشته تا امروز در دیار خوسف