مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آبان 1402 ساعت 14:302023-11-01ورزشي

حل بحران مالکیت دولتی سرخابی ها کجای کار است؟


دی ماه 1400 در مقطعی که سرخابی ها شانس حضور در آسیا را داشتند سازمان خصوصی سازی برای اینکه این دو باشگاه به دلیل مالکیت دولتی و مشترک بودن با مشکل مجوز حرفه ای در آسیا مواجه نشوند به صورت رسمی در هیات واگذاری مالکیت استقلال به وزارت اقتصاد و مالکیت پرسپولیس .

- دی ماه 1400 در مقطعی که سرخابی ها شانس حضور در آسیا را داشتند سازمان خصوصی سازی برای اینکه این دو باشگاه به دلیل مالکیت دولتی و مشترک بودن با مشکل مجوز حرفه ای در آسیا مواجه نشوند به صورت رسمی در هیات واگذاری مالکیت استقلال به وزارت اقتصاد و مالکیت پرسپولیس به وزارت ورزش منتقل شد.

ولی اسناد مالکیت و سهام و دفتر سهام منتقل نشد.

در راستای خصوصی سازی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس که طی سال های اخیر مطرح شده تا کنون 10 درصد سهام این دو باشگاه در بورس عرضه شده و سازمان خصوصی سازی در نظر دارد تا پایان امسال بیش از 50 درصد سهام آنها را واگذار کند.

در آن صورت مشکل مجوز حرفه ای استقلال و پرسپولیس به طور کامل حل می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رییس سازمان خصوصی سازی درباره واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی اعلام کرده که با توجه به طرفداران زیاد این دو باشگاه در جامعه، خریداران باید از اهلیت برخوردار باشند و اگر تعاونی هایی با سرمایه قابل توجه شکل بگیرند میدان را برای ورود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حل بحران مالکیت دولتی سرخابی ها کجای کار است؟

حل بحران مالکیت دولتی سرخابی ها کجای کار است؟