مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 آبان 1402 ساعت 20:402023-11-15اجتماعي

زنگ هفته کتاب و کتابخوانی در مدارس استان قم به صدا درآمد


زنگ آغاز هفته کتاب و کتابخوانی، امروز، 24 آبان ماه در مدارس استان قم به صدا درآمد و کارشناسان امر درخصوص اهمیت مطالعه و انس با کتاب توضیحاتی را برای دانش آموزان بیان کردند.

- ایسنا/قم زنگ آغاز هفته کتاب و کتابخوانی، امروز، 24 آبان ماه در مدارس استان قم به صدا درآمد و کارشناسان امر درخصوص اهمیت مطالعه و انس با کتاب توضیحاتی را برای دانش آموزان بیان کردند.

امیرعلی عموزاده، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم در مراسم ویژه آغاز هفته کتاب و کتابخوانی که امروز، 24 آبان در دبیرستان پسرانه شهید هادی کریمی قم با حضور مدیران کل آموزش و پرورش، فرهنگ و ارشاد اسلامی و کتابخانه های عمومی قم برگزار شد با برشمردن ضرورت های مطالعه در ارتقای رشد دانش آموزان، نوجوانان و جوانان، گفت: آینده کشور متعلق به افرادی است که اهل مطالعه و به دنبال کسب علم و دانش باشند.

وی بر فرهنگ سازی در زمینه مطالعه کتاب تأکید کرد و افزود: یکی از شاخص های توسعه یافتگی در دنیا دستیابی به اطلاعات است؛ بنابراین، هر چه قدر سرانه مطالعه کتاب بیشتر باشد توسعه در کشورها بیشتر و سریع تر اتفاق می افتد.

عموزاده با بیان اینکه کتاب به عنوان ابزار اصلی آگاهی بخشی در خانواده ها، همواره مورد توجه است، گفت: با وجود اینکه در دنیای امروز کتابخوانی به شیوه های الکترونیک گسترش یافته، اما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زنگ هفته کتاب و کتابخوانی در مدارس استان قم به صدا درآمد

زنگ هفته کتاب و کتابخوانی در مدارس استان قم به صدا درآمد