مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 آبان 1402 ساعت 11:252023-11-21فرهنگي

بازیگری که به رغم اطلاع از ممنوع الخروجی قصد خروج داشت!


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، روزنامه شرق در خبری مدعی شده بود که آزاده صمدی، بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون در حالی که عازم پنجاه و چهارمین فستیوال گوا در هند بود، - بازیگری که به رغم اطلاع از ممنوع الخروجی قصد خروج داشت! آزاده صمدی با وجود اطلاع داشتن از ممنوع الخروجی، اما باز هم برای سفر به خارج از کشور به فرودگاه مراجعه کرد!  به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، روزنامه شرق در خبری مدعی شده بود که آزاده صمدی، بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون در حالی که عازم پنجاه و چهارمین فستیوال گوا در هند بود، پاسپورتش توقیف و اجازه خروج از کشور پیدا نکرد.

به او در فرودگاه امام خمینی اعلام شده که ممنوع الخروج است.

این درحالی است که، مدیرعامل خبرگزاری میزان وابسته به قوه قضاییه طی مطلبی در فضای مجازی، اعلام کرد: ممنوع الخروجی از پیش به خانم آزاده صمدی اطلاع داده شده بود و وی با علم به ممنوع الخروج بودن به فرودگاه مراجعه کرده است.

‏حتی اینکه، کارگردان فیلم سینمایی عزیز هم که همراه وی بوده شب گذشته از دستگاه های مسئول در رابطه با آخرین وضعیت ممنوع الخروجی وی سؤال پرسیده است.

در همین حال، به گفته یک منبع آگاه به خبرگزاری فارس؛ دلیل ممنوع الخروجی آزاده صمدی پرونده مفتوح او با موضوعیت عدم رعایت حجاب در مراسم تشییع یکی از هن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازیگری که به رغم اطلاع از ممنوع الخروجی قصد خروج داشت!

بازیگری که به رغم اطلاع از ممنوع الخروجی قصد خروج داشت!