مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 آبان 1402 ساعت 17:252023-11-14اقتصادي

تسهیل و تسریع در صادرات گاز LPG پالایشگاه های کشور


وزیر نفت اجازه صادرات گاز LPG پالایشگاه های کشور را صادر کرد و در حال حاضر صادرات این محصول از پالایشگاه ها به کشورهای هدف آغاز شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، امسال با توجه به فرمایشات رهبر معظم انقلاب با عنوان مهار تورم ورشد تولید نامگذاری شده است، از این رو همه دستگاه های اجرایی و به ویژه فعالان حوزه صنعت و اقتصاد موظف به تحقق شعار سال هستند.

در این بین شرکت های زیرمجموعه وزارت نفت نیز تحقق فرمایشات رهبر معظم انقلاب در راستای شعار سال و همچنین فرمایشات ایشان مبنی بر تبدیل پالایشگا ه ها به پتروپالایشگاه ها، تکمیل زنجیره ارزش و جلوگیری از خام فروشی را در دستور کار قرار داده و برای این امر پروژه هایی را در دستور کار قرار داده اند.

از آنجایی که بهره برداری از این پروژه ها در زمانی که تحریم های ظالمانه دشمن اعمال شده و شرایط سختی را ایجاد کرده، نیاز به تامین هزینه های چندین برابری دارد که جز با همکاری و همدلی همه مسئولان در بخش های مختلف امکان تامین آن وجود ندارد، از این رو به دنبال درخواست اعلام شده از سوی پالایشگا ه های کشور مبنی بر صادرات گاز LPG جواد اوجی، وزیر نفت و جلیل سالاری، مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی با این درخواست موافقت و در حال حاضر صادرات این محصول از پالایشگاه ها به کشورهای ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تسهیل و تسریع در صادرات گاز LPG پالایشگاه های کشور

تسهیل و تسریع در صادرات گاز LPG پالایشگاه های کشور