مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 آبان 1402 ساعت 21:502023-11-16اقتصادي

افتتاح 2000 هکتار سامانه نوین آبیاری در چهارمحال و بختیاری


رییس سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری با اشاره به افتتاح 2 هزار هکتار سامانه نوین آبیاری در استان، گفت: در دور اول سفر رییس جمهور یک هزار و 470 میلیارد تومان مصوبه در بخش کشاورزی تصویب شد و تا کنون 62 درصد از این تعهد محقق شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، حسین برزگر امشب در آیین افتتاح 2000 هکتار سامانه نوین آبیاری در استان چهارمحال و بختیاری گفت: در دور اول سفر رییس جمهور یک هزار و 470 میلیارد تومان مصوبه در بخش کشاورزی تصویب شد و تا کنون 62 درصد از این تعهد محقق شده است.

رییس سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری افزود: پروژه های تامین و انتقال آب در نیمه غربی استان، سد باباحیدر، سد بیدکان، قرارداد آبرسانی قرارگاه امام حسن(ع)، سد گهرو، سد آق بلاغ در بخش میانی تا انتهای سد شهدای چشمه علی با بیش از 200 میلیون متر مکعب و در نیمه شرقی استان بحث آبرسانی شرب مجموعه ای از اقدامات دولت در این سفر بوده است.

وی عنوان کرد: در سفر دوم رییس جمهور و هیات دولت به چهارمحال و بختیاری در 2 هزار هکتار از اراضی استان پروژه آبیاری تحت فشار اجرا و همچنین در یک هزار و 100 هکتار از اراضی پروژه تامین انتقال آب انجام شد.

 برزگر در خصوص لزوم شدت گرفتن توسعه گلخانه ها و شهرک های گلخانه ای و دامپروری، اضافه کرد:  آغاز عملیات اجرایی مجتمع دامپر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح 2000 هکتار سامانه نوین آبیاری در چهارمحال و بختیاری

افتتاح 2000 هکتار سامانه نوین آبیاری در چهارمحال و بختیاری