مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 آبان 1402 ساعت 10:362023-11-13پزشكي

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی شیراز: ذرت های آلوده هیچ مجوزی برای مصرف ندارد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز ، راعی امروز در نشست خبری در خصوص ورود ذرت های آلوده به استان بیان کرد: دانشگاه علوم پزشکی شیراز در این حوزه منفعل نبوده و  این قضیه هم در حوزه غذا و هم دارو برای ما اهمیت داشت و از زمانی که متوجه شدیم چنین محموله ای وارد استان شده اقدامات لازم را انجام شده است.

وی اضافه کرد:  با توجه به اصرارهایی مبنی بر استفاده ذرت ها برای دام یا تولید الکل طبی، نمونه برداری هایی را انجام دادیم که با توجه به دستور العمل سازمان غذا و دارو کارخانه های تولید الکل طبی، اجازه استفاده از ماده اولیه نامنطبق را ندارند.

راعی  ادامه داد: فعالیت معاونت غذا و دارو بعد از اینکه از استان هرمزگان محموله به سمت استان فارس حرکت می کند، آغاز می شود ؛ که متاسفانه این انتقال هم بدون اطلاع قبلی دانشگاه علوم پزشکی شیراز صورت می گیرد.

به گفته این مقام مسوول انشگاه علوم پزشکی شیراز صراحتا به دادستان استان فارس اعلام کرده که این محموله بدون اطلاع دانشگاه وارد استان شده است و با توجه به گزارشاتی که از استان هرمزگان گرفتیم و نمونه برداری هایی که کارشناسان دانشگاه انجام دادند، محموله را نامنطبق اعلام کردیم.

وی افزود : مدیر کل سازمان غذا و دارو هم طی نامه ای اعلام می کنند که تولید الکل از هر گونه نهاده های نامنطبق ممنوع می باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی شیراز: ذرت های آلوده هیچ مجوزی برای مصرف ندارد

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی شیراز: ذرت های آلوده هیچ مجوزی برای مصرف ندارد