مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 آبان 1402 ساعت 16:402023-11-16اقتصادي

تنها راه رهایی شهر تهران از آلودگی برقی سازی شهر است


رییس پژوهشگاه نیرو با اشاره به آلودگی هوای تهران گفت: تنها راه رهایی شهر تهران از آلودگی برقی سازی شهر است.

ما  به دنبال طرح های برقی سازی و استفاده از خودروهای برقی در شهر تهران هستیم و در این زمینه تمام شرکت هایی که در این حوزه فعال هستند را مورد حمایت قرار داده ایم.

- رییس پژوهشگاه نیرو گفت: تنها راه رهایی از آلودگی هوا برقی سازی شهر است و در این زمینه از همه شرکت هایی که در این حوزه فعال هستند حمایت می کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری صداوسیما، مجید عمیدپور رییس پژوهشگاه نیرو در نشست خبری بیست و سومین نمایشگاه بین المللی صنعت برق ایران با اشاره به حضور 63 درصدی شرکت های دانش بنیان در این نمایشگاه گفت: در نمایشگاه امسال 695 محصول فناورانه در فن بازار ارائه شده و این نخستین اقدامی است که دانش بنیان ها را به صنعت برق نزدیک می کند.

وی افزود: 33 شرکت دانش بنیان در رویداد هوشمندسازی در صنعت برق شرکت کردند و حدود 68 محصول فناورانه ارائه دادند و هم اکنون تعدادی از این شرکت ها مورد حمایت قرار گرفته و در حال توسعه است.

رییس پژوهشگاه نیرو بیان کرد: برای آنکه هوشمندسازی صنعت برق را از روش های متداول توسعه دهیم، نیازمند تأمین اعتبار بسیار سنگینی هستیم ولی شرکت های دانش بنیان با ارائه محصولات فناورانه و هزینه پایین، نخستین گام هوشمندساز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تنها راه رهایی شهر تهران از آلودگی برقی سازی شهر است

تنها راه رهایی شهر تهران از آلودگی برقی سازی شهر است