مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آبان 1402 ساعت 08:202023-11-18اقتصادي

تنها راه نجات اقتصاد، پاسداشت تولید است


استاندار اردبیل پاسداشت تولید را راه نجات اقتصاد دانست و گفت: راهبرد مهم استان اردبیل برای تکمیل زنجیره های تولید در بخش صنعت، حمایت از توسعه واحدهای تولیدی بوده که تدوین برنامه باشگاه 1000 نفری هم با همین هدف انجام شد تا میزان اشتغال 15 واحد تولیدی تا .

- ایسنا/اردبیل استاندار اردبیل پاسداشت تولید را راه نجات اقتصاد دانست و گفت: راهبرد مهم استان اردبیل برای تکمیل زنجیره های تولید در بخش صنعت، حمایت از توسعه واحدهای تولیدی بوده که تدوین برنامه باشگاه 1000 نفری هم با همین هدف انجام شد تا میزان اشتغال 15 واحد تولیدی تا پایان سال 1403 به بالای 1000 نفر برسد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی استانداری اردبیل، سیدحامد عاملی بیان کرد: از جمله برنامه های مهم برای پیشرفت استان اردبیل، تکمیل زنجیره های تولید در بخش صنعت است که این اقدام در اشتغال زایی و افزایش درآمد سرانه تأثیرگذار خواهد بود.

وی افزود: در این راستا راهبرد مهم استان اردبیل، حمایت از توسعه واحدهای تولیدی بوده که تدوین برنامه باشگاه 1000 نفری هم با همین هدف انجام شد تا میزان اشتغال 15 واحد تولیدی استان تا پایان سال 1403 به بالای 1000 نفر برسد.

استاندار اردبیل ادامه داد: راهبرد اصلی پیشرفت، توجه ویژه و پاسداشت تولید است چراکه راه نجات حوزه اقتصاد است و هر اقدامی در برابر تول


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تنها راه نجات اقتصاد، پاسداشت تولید است

تنها راه نجات اقتصاد، پاسداشت تولید است