مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آبان 1402 ساعت 08:402023-11-19پزشكي

کلینیک ناباروری بیمارستان امام خمینی(ره) اسفراین آغاز به کار کرد


رییس دانشکده علوم پزشکی اسفراین گفت: با راه ندازی و آغاز به کار کلینیک ناباروری سطح 2 بیمارستان امام خمینی اسفراین، خدمات ویژه ناباروری برای زوجین نابارور در دسترس و راحت شد.

- طاهره توفیقیان، رییس دانشکده علوم پزشکی اسفراین در گفت وگو با خبرنگار فارس در اسفراین از خبر خوش راه ندازی و آغاز به کار کلینیک ناباروری سطح 2 بیمارستان امام خمینی اسفراین خبر داد و اظهار کرد: این کلینیک که در راستای اجرای ماده 41 قانون جوانی جمعیت و حمایت از خانواده راه اندازی شد با ارائه خدمات به اولین زوج کار خود را رسما آغاز کرد.

وی ارزیابی زوج نابارور، انجام آزمایش ها و بررسی های پاراکلینیکی، خدمات IUI را از خدماتی نام برد که در این کلینیک ارائه می شود و گفت: این کلینیک به دستگاه سونوگرافی و تجهیزات آزمایشگاهی پیشرفته مجهز است.

رییس دانشکده علوم پزشکی اسفراین با بیان اینکه متخصص و تیم مامایی و آزمایشگاه دوره های تخصصی ناباروری را گذرانده اند افزود: زوجین شناسایی شده می توانند از مراکز بهداشتی و درمانی و بخش خصوصی به این کلینیک مراجعه نمایند.

توفیقیان با اشاره به اینکه در این کلینک اگر زوجی نیازمند به دریافت خدمات سطح 3 ناباروری شناسایی شد ارجاع می شود، تصریح کرد: با راه اندازی کلینیک ناباروری خوشبختانه رنج سفر به استان های همجوار برای زوجین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلینیک ناباروری بیمارستان امام خمینی(ره) اسفراین آغاز به کار کرد

کلینیک ناباروری بیمارستان امام خمینی(ره) اسفراین آغاز به کار کرد